india - Reisverslagen van eva janssen - WaarBenJij.nu india - Reisverslagen van eva janssen - WaarBenJij.nu

india

in 27 november vertrek ik voor 2 maanden naar India. het plan om door India te gaan reizen is bij mij ontstaan toen een toenmalig huisgenootje en vriendin mij uitnodigde om eind januari bij haar bruiloft te zijn in India. aangezien ik het zonde vind om voor 3 dagen op en neer te vliegen dacht ik dan maak ik er een reis van 1 maand van. maar toen las ik dat het wereldkampioenschap hockey begin december in India is en dacht ik hoe mooi zou het zijn om dit te combineren!!
dus nu vlieg in 27 november het avontuur tegemoet en begin ik met het wk hockey en reis daarna door om India te verkennen.
rond de kerstdagen komt mijn vader met zijn vriendin en haar zoon anderhalve week op vakantie in India en zullen we samen het land leren kennen. hierna zal ik hun uitzwaaien en nog 3 weken alleen door India trekken voordat ik naar Chennai reis om mijn reis af te sluiten door bij de bruiloft van gayathri aanwezig te zijn

Recente Reisverslagen:

27 Januari 2019

Wow

17 Januari 2019

Time flies when you are having fun

06 Januari 2019

Don’t worry be hampi

02 Januari 2019

Golden triangle deel 2 + bijkomen in Goa

24 December 2018

Mijn vader is ook in india + golden triangle deel1
eva

Actief sinds 10 Sept. 2018
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4371

Voorgaande reizen:

28 November 2018 - 01 Februari 2019

india

Landen bezocht: