3 dagen zonder hockey - Reisverslag uit Bhubaneshwar, India van eva janssen - WaarBenJij.nu 3 dagen zonder hockey - Reisverslag uit Bhubaneshwar, India van eva janssen - WaarBenJij.nu

3 dagen zonder hockey

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg eva

09 December 2018 | India, Bhubaneshwar

Afgelopen dagen speelde Nederland geen wedstrijden op het wk dus had ik wat meer tijd om de rest van de stad te bekijken
Bhubaneswar wordt ook wel de stad van de tempels genoemd. Donderdag heb ik 3 van deze tempels bezocht waaronder de oudste die uit de 7de eeuw stamt. Heel indrukwekkend om dit te zien en zelfs naar binnen te mogen. En het viel me op dat het nog zo goed bewaard gebleven was ook al is alles zo oud.
Vrijdag ben ik naar het Odisha state museum geweest ook hier waren veel mooie beelden te zien die ook bijzonder goed bewaard zijn gebleven
Zaterdag zou ik voor 1 nacht naar een andere accomodatie moeten omdat ze hier geen plek hadden, dus ik had al mijn spullen in gepakt toen de manager naar mijn kamer toe dat ze iets hadden kunnen verschuiven en ik gewoon in mijn kamer kon blijven. Toen heb ik er verder een rustig dagje van gemaakt en wat boodschappen gehaald en wat kleren gewassen. En aan het einde van de dag op mijn kamer de hockey wedstrijden zitten kijken.
Ik ben me nu aan het klaar maken voor de laatste dag van de poule fase van het wk
Eerst spelen Maleisië en Duitsland tegen elkaar en vervolgens Nederland tegen Pakistan als laatste poule wedstrijd.
En dan gaan we morgen meteen door met de cross-overs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

eva

Actief sinds 10 Sept. 2018
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 4361

Voorgaande reizen:

28 November 2018 - 01 Februari 2019

india

Landen bezocht: