Mijn vader is ook in india + golden triangle deel1 - Reisverslag uit Sawāi Mādhopur, India van eva janssen - WaarBenJij.nu Mijn vader is ook in india + golden triangle deel1 - Reisverslag uit Sawāi Mādhopur, India van eva janssen - WaarBenJij.nu

Mijn vader is ook in india + golden triangle deel1

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg eva

24 December 2018 | India, Sawāi Mādhopur

Vrijdag op zaterdag nacht is mijn vader met evica en tristan in Delhi Aan gekomen. Ze waren om 3:45 plaatselijke tijd in het hotel. Ik had overdag bloemen ketingen gekocht om ze op een traditionele manier welkom te kunnen heten in India.
Hoe heerlijk ik het ook vind om alleen te reizen is het ook wel heel leuk dat we nu 2 weken met z’n 4en door India kunnen reizen, en ik hun kan laten ervaren wat ik nu al bijna een maand ervaar. Nu ik dit zo schrijf besef ik me dag ik al bijna een maand in India ben en over iets meer dan een maand alweer terug moet.

Voor zaterdag had ik een chauffeur geregeld die ons old Delhi kon laten zien en hebben we smiddags lekker rustig aan gedaan. Zondag zijn we begonnen aan onze Golden Triangle +ramthambore tiger reserve tour
Sochtends om 9 uur stond er een auto met chauffeur en gids bij het hotel en hebben we sochtends New Delhi bekeken en toen we de gids hadden afgezet zijn we smiddags in 6 uur naar Jaipur gereden en onderweg bij een tentje langs de snelweg wat gegeten. Dit was voor mijn vader en tristan de eerste keer dat ze Kennis maakten met het lokale eten. En we zeiden ook tegen elkaar dit is hoe je India ziet in de film als ze ergens iets gaan eten

Vanochtend hebben we eerst met een gids Jaipur bezocht wat ook wel bekent staat als PINK CITY maar wij waren het er allemaal over eens dat het geen roze was en dat het eigenlijk THERRACOTTA CITY moest zijn

Na geluncht te hebben in jaipur en de gids gedag gezegd te hebben. Stond ons een auto rit van 4 uur naar ranthambore te wachten over deels onverharde wegen, laten we het er op houden dat het een leuk avontuur was ;)

Morgen ochtend moeten we heel vroeg ons bed uit want rond kwart voor 7 staat de jeep voor de safari bij ons hotel en gaan we op zoek naar tijgers. Dus vanavond maar lekker vroeg naar bed


Ik heb op dit moment weinig internet verbinding dus het uploaden van mijn foto’s is op dit moment moeilijk. Als ik op een later moment een betere verbinding heb zal ik ze alsnog oploaden

Tot slot wil ik iedereen graag fijne kerstdagen wensen
XxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

eva

Actief sinds 10 Sept. 2018
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 4365

Voorgaande reizen:

28 November 2018 - 01 Februari 2019

india

Landen bezocht: