De knock-out fase van het wk is los - Reisverslag uit Bhubaneshwar, India van eva janssen - WaarBenJij.nu De knock-out fase van het wk is los - Reisverslag uit Bhubaneshwar, India van eva janssen - WaarBenJij.nu

De knock-out fase van het wk is los

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg eva

14 December 2018 | India, Bhubaneshwar

Na zondag nog naar de laatste poule wedstrijd van Nederland geweest te zijn is maandag de knock-out fase begonnen van het wk en wat een mooie wedstrijden zijn het geweest 4 dagen achter elkaar top hockey en de verliezer gaat meteen naar huis. Met als hoogte punt gisteravond Nederland die met 1-2 wint van India in een stadion met 15.000 Indiërs. De sfeer in het stadion is niet te beschrijven kreeg er kippenvel van.
Vandaag is een rustdag op het wk dus ik ga de udayagiri & Khandagiri grotten bezoeken, dit zijn jaïnistische grotten uit de 1e eeuw .
Morgen gaat het wk weer verder met de halve finales tussen Engeland & België
Gevolgd door Australië & Nederland
Ik heb gister ook nog een kaartje voor de finale kunnen scoren dus daar ga ik zondag ook nog naartoe :)
Ik ga snel mij tas pakken voor vandaag en zal proberen vanavond de foto’s online te zetten ook van het vorige verslag want daar had ik wat problemen mee de vorige keer

• 16 December 2018 - 16:11

Janneck:

Woow

Dat klinkt als een gave reis !!