Don’t worry be hampi - Reisverslag uit Hampi, India van eva janssen - WaarBenJij.nu Don’t worry be hampi - Reisverslag uit Hampi, India van eva janssen - WaarBenJij.nu

Don’t worry be hampi

Door: Eva

Blijf op de hoogte en volg eva

06 Januari 2019 | India, Hampi

Vrijdag avond ben ik met de sleeperbus naar Hampi vertrokken. (Nadat deze 2,5 uur later dan gepland aan kwam rijden maar ja dat is India)
Een nacht doorbrengen in een sleeper bus betekend dat je een bedje krijgt in een bus die in het verkeer in India alle kanten op beweegt dus je wordt regelmatig tegen de zijkant van je bed geworden dus slapen doe je wat minder maar dat is part of the experience zeiden we tegen elkaar in de bus
Als je hampi inrijd zie je al overal ruïnes. Het is ook niet voorniks dat de ruïnes niet individueel maar hampi als plaats in zijn geheel op de Unesco werelderfgoed lijst staat.
De ruïnes behoren tot de vroegere stad vijayanagar wat de hoofdstad van het vijayanagarrijk was.
Tussen al deze ruïnes door is hampi gebouw
Waardoor je waar je ook bent in hampi een schitterend uitzicht hebt
gister en vandaag ben in in een rickshaw heel de omgeving door gegaan naar verschillende ruïnes en uitzicht punten. het leek wel elke keer nog mooier te worden
Vanavond ga ik lekker vroeg naar bed want morgen staat om 5 uur mijn rickshaw voor de deur om mij naar hospet te brengen waar ik vervolgens de trein naar goa zal nemen.